13 juni 2012

Lite sytt äntligen ♥

 Lite biilder äntligen =) Fick ett jätte ryck för några veckor sen. Men tyvärr har jag inte lagt ut något av de.... Blir lite mycket ibland.                                    
 Lite nya dregglisar till butiken, 70:-
 Underbar singoalla klänning 180:-

Solklänningar till min lilla tös. Hon får alltid en massa soleksem, så det fick bli två till henne.  


Sen kommer här en bild på lilla Mimmi. Min syster har under hela sitt vuxna liv velat ha en New Foundland, och nu har hon äntligen en! Hon är en helt underbar liten prick, som kommer bli ganska så jätte STOR!!!


Annars rullar livet på i sin vanliga takt. Just nu ser jag fram emot nästa veckas semester med min töser. Tog en extra vecka lite innan den stora semstern drar igång. Så nu hoppas vi på kanon väder!
Och på fredag slutar min stora tös förskoleklass... Vart tog det här året vägen...
Sen har vi ett stort projekt på G med... Jag å min nya kärlek letar hus =) Inte det lättaste med tanke på att vi behöver minst fyra sovrum. Men det rätta dyker säkert upp snart!






Inga kommentarer: