26 aug. 2010

Fallens dag i Smedbyn 28 augusti kl 10-17

Nu är de "marknad" igen i Smedbyn. Nu på lördag kl10-17 har vi öppet vår lilla butik, i samband med Fallen dag i Huskvarna.
Inför denna dag har de blivit enhel del sytt =)
Här kommer lita blandeade bilder, då jag egentligen känner att jag borde sitta vid symaskinen istället för vid datorn, men jag vet att mina läsare vill veta lite vad som är på G!

Näsduksfodral
Mönster; Eget
Tyg; Hem & Hobby, Ikea

Haklappar
Mönster; Eget
Tyg; Hem & Hobby

Påslakans set för barnvagn/vagga
stl; Täcke, 70x80 Kudde, 28x35
Mönster; Eget
Tyg; Hem & Hobby



Dop present till lille E, som han fick när han döptes förra helgen. Hoppas han blev nöjd ;)

En hel hög med dregglisar, endel har redan flyttat till deras nya ägare, Linda och Malin. Men endel kommer att finnas med på lördag i Smedbyn.
Mönster; Eget
Tyg; Jnydesign, Jofotex

Lite armband och fotlänkar påväg till nya ägare, alla till förmån för bröstcanser fonden!

Ett stort tack till alla er som är med och hjälper forskningen vidare! Alla små medel kan medverka till en väldigt stor framgång för forskningen kring bröstcanser!

3 kommentarer:

jungfrun sa...

Vad du är duktig, jag har bara varit lyssnerska ikväll.....

Anonym sa...

Tack snälla för de fina fotlänkarna! När jag skadade knät och fick visa benen på akuten var de orakade efter som jag börjat med långa jeans igen MEN fin fotlänk hade jag i alla fall ;)

Kram Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/

Nanny Lundin sa...

De prickiga hakklapparna är jättesnygga! Du är riktigt duktig du! Kram påre :-)