9 jan. 2011

Äntligen en liten uppdatering ;)

Nästan ett halv års sen är de jag skrev sist.... Usch va tiden går.... Ja skäms lite för denna dåliga uppdatering, men det har vart väldigt mycke om prioriteringar....
Jag å mina tösers pappa har delat på oss :( Var väl mest mitt beslut.. Men jag kände att det hade kommit till en gräns när jag inte orka mer. Vi har alltid haft ett super förhållande utan en massa gnat å tjafs, men sen en tid tillbaxs så blev det mer å mer enligt mig... Å kanske att vi kan hitta tillbaka till varann igen å bli en hel familj. För hur man än vänder på det så är en kärnfamilj bäst! Men just nu har vi det bra var å en på sitt håll, å vi ä verkligen super goa vänner nu me!
Så hela julen firade vi gemensamt med töserna å min å hans familj, så himlans skönt!

Sen mitt i alltihop så haverera jag..... Jag fytta ifrån R i början av okt å knappt 2 veckor efter det kom nog en välldans shock... Ja bara grät å grät å kunde inte sova (fast egentligen hade jag nog inte sovit bra sen flera år tillbaka..). Så det fick bli till att ta me katten å töserna å flytta hem till R igen, å tack gulliga han för ett sånt super stöd!!!! Fast det var jag som hade lämnat honom så var det han som hjälpte mig att komma tillbaka, å lite hjälp från doktorn å kuratorn!Så det fick bli en halvtids sjukskrivning under en månad, till min stora fasa, för jag älskar att gå till jobbe, kanske lite av en frizon... Lr kanske fly å glömma det vanliga hemma...
Under den månaden skulle jag bara vila å ta igen mig, å jag kunde faktiskt göra detta! Sen när den tiden gått så var jag delvis tillbaka, eller det är ju självklart en bra bit kvar än.. Men med enhel del hjälp från min kurator så ska jag nog ta mig upp igen!!

Nytt år å nya friska tag!!!!!!

God fortsättning alla mina underbara vänner!!!!

2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Hoppas att nya året blir bra och att du får ordning på ditt liv. <3

Linda sa...

Tack snälla söta för besöket idag! Det var verkligen roligt att träffa dig och tjejerna. Hoppas att det blir redan i morgon igen när vi ska till Brandstorp! :-)

Du såg pigg och fräsch ut idag tycker jag och det är skönt att det går åt rätt håll med allt. Att ha en bra kurator är guld värd. Jag har ju själv en som jag går till ibland.

kram Linda