1 feb. 2011

En utmaning =))

Har fått en utmaning från min kära vän Linda!

♥Hur länge har du bloggat?- Mitt första inlägg på den här bloggen var den 12/2 2008, så ungefär 2 år.

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? Det går lite upp och ner. Men mina närmaste vänner bloggar läser jag nästan dagligen, men är däremot väldigt dålig på att kommenetera....

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?Många är mamma bloggar, sen de som jag har en syblogg läser jag så ofta jag har tid =)

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Jag tror de ;)

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?Jag skriver väldigt sällan om mitt privat liv, blir nog bara lite små saker om mina töser ibland.
♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse? Tanken med min blogg är att visa upp mina alster som jag syr.

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?Har rätt många nära vänner som bloggar, sen har jag dessvärre inte träffat många andra...

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga? Ja, vissa, man ska nog tänka sig väl för innan man skriver för mycke.

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? Jag har så svårt att få tiden att gå ihop... Skulle vilja skriva mer å framför allt läsa mer bloggar.

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år? Ja, jag hoppas att jag fortfarande har ett stort sy intresse som jag vill visa upp här.

♥Som alltid med en utmaning ska den skickad vidare!
Dessa töser vill jag utmana:

Nanny, Efwa, Min resa, Annett

4 kommentarer:

Linda sa...

Vad kul att läsa dina svar! :-) Men har du bloggat sen februari 2008 så är det ju snart 3 år för det är ju 2011 nu! Roligt att det är så pass länge.

Hoppas allt är bra med dig och tjejerna!

Kram Linda

Anonym sa...

Ska försöka, hinner inte nu! Kram

Marica sa...

Jag skulle vilja köpa ett armband, hur går jag tillväga??
*RIP LINDA*
Kram Marica i Hjo

Emma sa...

marica;
Sorry jag inte sett din kommentar tidigare... Men självklart kan du få köpa ett armband.
Maila mig lite info om vilken färg du önskar, saft adress dit jag kan skicka det!