8 juni 2011

Jag borta??? Nejdå!

Förmodligen är ni många som tror jag slutat blogga... Pga av min frånvara här på bloggen.. Men jag har inte haft super inspiration till syandet den senaste halv året. Och den här bloggen är ju till för att visa mina sy verk!
Det har mest blivit om någon frågat efter något särskilt.
Men nu så börjar visst energin komma tillkaka! Två väskor gjorde jag för en månad sen till min vän Annas syster och mor. Jag blev så super nöjd, kunde mycket väl tänkt mig att behålla dem själv. Har gjort om modellen lite efter kundens önskemål, åh de kunde inte blivit bättre!





Har även gjort lite påfyllnad i vår butik, näsduks fodralen börja visst ta slut, så idag fick maskinen gå varm! 8 st blev de!


Sen har jag börjat sy en lite mer avancerad klänning till min lilla tös, hitta ett så jätte fint mönster i en av alla mina Ottobre tidningar. Mycke pill men den kommer nog bli bra!

2 kommentarer:

jungfrun sa...

Tänk vad kul det blir med fina väskor, snart får du allt sy en till din mor me...

Annett sa...

Kom hit när du är sugen på att sy ännu mer =)
Kram