19 dec. 2011

Uppdatering =)

Nu ä ja tillbaka igen =) Tuff höst igen... men nu är jag på benen igen.
På sy fronten har det endast blivit sytt lite små beställningar samt lite påfyllningar till butiken.
Några julmarknader har jag och min kära mor också varit på, Almnäs utanför Hjo, Brandstorps hembygdsgård, samt vår egna i Smedbyn. Har varit mycket lyckat på de olika ställerna, roligast var nog Almnäs, där det var premiär för vår del. Kommer vara där även nästa år.
Åh nu är det bara 5 dagar kvar till Julafton, min älsklings tid på året. Denna familjemys helg ♥
Den här julen kommer vi att fira på mina föräldrars gård med hela min stora syskon skara med respektive och alla goa ungar ♥



En julklapp som ska levereras imon, två barnförkläden.




Lite nytänk, ljusstakar. 75:-


Bilder från butiken.


Inga kommentarer: