21 jan. 2012

Kvälls mys i vinter mörkret :)

Sitter här me två urmysiga tjejer I och J ♥
Ikväll fick de bli kvällsmys själva utan gubben :( Å de två minsta va helt slut när kvällen väl kom, så de fick bli sängen för dem...

Va händer annars här då???? Har lite små sy projekt på G, en ny väsk modell :) bild kommer när den blir klar, om den blir klar ;) Sen ska jag även sy lite scarfsar/halsdukar. Köpte en helt suverän till töserna i höstas me fleece på baksidan å kardborre som knäpning i nacken. Så de har vart flera som undrat om ja sytt dem :) Å tänkte att de borde ja nog allt kunna göra.



Den senaste tiden har jag renoverat lite möbler där hemma, å börjar nu bli nöjd. Köks bordet fick jag låna av våra käre granne i Smedbyn, Eva Ateljé Finemang. De var då helt i furu, men kände att vitt bord skulle vara snyggare till resten av min inredning. Under tiden jag måla detta så hitta jag dessa underbara köksstolar på blocket, för 250 lite lagom för "nya" stolar :)) Sen har stor tösens byrå äntligen fårr lite mer färg på sig. den är säkert nästan 30 år gammal å min käre mor målande en gång om den till min lillbror, kanske 20 års sen... Så lite ny färg gjorde ingen skada.

Inga kommentarer: